loading...
پاتوق نوجوونهای پارسی
phoenix بازدید : 46 جمعه 18 شهریور 1390 نظرات (0)
سلام خدمت تمامی شما دوستان عزیزم که در پست پیش(گیم نت)نظرات خودتون رو مطر ح کنید.توجه داشته باشید همچنان هم می توند برید نظرتون رو درباره گیم نت بگید.
خوب دوستان اما یک خبر خوب برای خودم.با این که یک ماه هست که وبلاگم رو درست کردم دیروز بیشترین بازدید تا به حال وبلاگم رو داشتم(البته اگر آمار گیر میهن بلاگ درست باشه)دیروز بالغ بر188نفر بازدید داشتیم که واقعا امیدوار کننده بود برای من و وقتی امروز صبح اومدم و بازدید دیروز رو نگاه کردم خیلی خوشحال شدم.
البته صبح هم رفته بودم کارناممو گرفته بودم و دیگه کلی خوشحال بودم.
البته همچنان هم از شما درخواست دارم که با نظرات خوبتون من رو یاری کنید.
و اما پنجشنبه هم قرار هست که پروژه جدید رولینگ هم رونمایی بشه.این پروژه که خیلی هم مرموز هست و به قول برخی که پیش نمایش آن را دیده اند نفس گیر است!!!!!پنجشنبه حدود ساعت15:30رونمایی میشه.اگر شما هم می خواید که بدونید پاترمور(نام پروژه جدید رولینگ)چی هست پنجشنبه بیایید دمنتور تا بفهمید چیه.
باز هم از تمام دوستانی که نظر می دن تشکر می کنم.ممنون
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 1,678